Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

asyik nak gigit jek!!!

madang asik nk gigit owg jek..
pantang leka cket..senyap2 dtg ngap!
sape kate xsakit...sakit taw. siap ade bekas gigi 2 btg lagik.
hmm..yg slalu jdik mangsa adelah bahagian ibu jari kaki...ble xdpt baru crik bahagian laen.

erm..ape yg lynn dok membebelkan nehh???


lynn dok citer pasal nazhif yg dah bergigi nei hah...
nampak x gigi kenet yg bru nk tumbuh tu...

bkn maen susah lynn nk amek gmbr gigi nazhif...nei pn secara curik2 masa nazhif tdo!
nasib laa bujang neh xsedar masa mama dye dok kuis2...ahahahaaa.

nazhif so kedekut nak tunjuk gigi..harapan la uols.
cuma skg nehh..ble nazhif senyum cket je dah nmpk gigi tu..
gelak cket jek..dah nmpk gigi tu...


punyelah teruk time nk kuar gigi uols...
ape yg teruk???
yelah..demam surut demam surut...dgn mama skali xleh tdo mlm...
dan semuanya dilalui oleh mama secara....................
xpelah..mama xpnh berkira pn krn Nazhif amanah Allah & kurnian Nya tuk mama.

nota cinta: sayang nazhif buchuk cz xmandi lgik.kehkehkeh.


Tiada ulasan: