Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Baby Biru Contest

wahhh...lynn sgt teruja......nk join baby contest!!!


cantik x uols banner contest di atas nehh..
alahai comelnyerrr..sejuk je mata memandang.
soft je sticky mode nehh.

yeahh..lynn telah menjoinkan diri tuk Baby Biru Contest yg dianjurkan buat pertama kalinya oleh Mrs.Hilmy [click tuk fly away ke blog beliau]

tuk uols yg ada baby jgn disimpan..serlahkan kecomelan anak anda dgn join contest nei..
[mestilah anak sndri keyh..xblh pinjam anak owg laen]

syaratnye senang je..
uols msti ade blog..xde blog, xleh join..
mstilah jdik follower Mrs.Hilmy..
baby uols mastilah umo 1 hari - 4 tahun..umo lebih xblh yek.
yg paling penting skali..mstilah letak SATU je gmbr anak memakai ape2 yg bwarna BIRU.
oOops..jgn lupa nyatakan Nama & Umo anak uols..
due date tuk contest nei pd 08 Ogos 2010 jam 11.59pm..

gambar yg lynn nk letak ialah........
:
:
:
:
:
:
:

ehh, ehh..nei gambar masa nazhif kecik la..
law xsilap lynn masa umo 4 bulan...

jap..jap..nak carik gmbr yg paling latest......
:
:
:
:
:
:
:

nei baru betol...gmbr terkini anak mama.
aloloOo..besOnye mulut. ketawa sakan anak mama neh.

Nama: Ahmad Nazirul Nazhif Bin Nazar Rul Ariffin
Umur: 9 bln 20 hari [pd 4/8/2010]


1 ulasan:

fizah berkata...

aii..dh follow..jmput ke blog sy ye..tq