Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Housekeeping Time

semalam lynnn off day..seharian la dok membersih & membaek pulih rumah..

cehh..cm lusa nk raya lak..baru start pose..ehehehe.
bkn ape..nti pose xlah penat2 nk kemas umah lgik.
xgitu uols.....

acara mencuci karpet merah


mula2 sembur air dulu..baru letak sabun.

lynn tolong cuci gak..tolong berus..

nei cuci namanye cuci manual..pkai tenaga mahir.
xmaen la mesin2 nei..dobi2 nei.ahahakk.


pastu jemur la atas buai..biar cpr kering.
kebetulan lak ari tu cuaca panas..

uols bayangkanlah betapa beratnye karpet tu ble dah basah..
bsusah payah lynn dgn adik angkat nk jemur atas buai..
hbs basah lencun..dah mcm g mandi waterfall gayanye..
tp dgn kemahiran & skill yg ade..akhirnya....

nazhif kne kuarantin uols..
anak mama xleh kuar..nti kang masok longkang lak.
tu pn dah melalak2..smpai la mak cu dye dtg pujuk.

adoyaii..tgklah ape mak cu dah wat ngan anak bujang mama neh...

hoho..tembamnye anak mama..

ooOo mak cu..nti mama babab yek.
cz versikan hero mama jdik heroin lak.

semua ini terjadi masa lynn tgh cuci karpet.

lastly....

bunga nei dicuci pd waktu petang2 cket..

sbb pas nei nk kemas blah dlm lak..
semua sarung kerusi & langsir nk dibuka..
nk tukar laen..

 

Tiada ulasan: