Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

macam2 karenah!

semalam lynn off..so mmg lepak kt rumah jelah golek2 tgk tv..
nk kuar pn malas..
skali mak lynn ajak kuar g Maslee lak nk cari barang basah tuk masak esok..

after siap2 we'ols pn jln kaki je g maslee...
[sbenarnye nk naek motor..skali crik kunci xjumpe. hampeh tol!]
masa mula2 cuaca mendung2 jek..standby bawa payung..

dah hbs shopping..bli ape yg patot..we'ols pn gerak la..
ala2 mak lenggang jln...skali..dushhhhhh....hujan turun..nasib xlebat uols.
law x lencun i taw dgn nazhif skali..

so........we'ols pn stay kt mamak corner.

lynn pun dudukkanlah nazhif atas kerusi..

taraaaa...! caye dah blh diri taw...

skali nazhif capai meja tu..then terus leh diri tanpa bantuan dri sesapa pn uols...
btol xtaw takot jtoh la bdk kecik nehh.

hamboi..bkn maen bsahaja jek.

mulut bkn maen comot2 lg nenek suap mamam nasi...

oleh krn lynn pn nk mamam sama..so akhirnya....
!
!
!
!
v
V
lynn dudukkan dlm baby chair..
bg mengelakkan hero kecik yg xreti diam nei jtoh cm nangka busuk.
beringat sbelum tjadi...
btol x???

ble hujan dah bhenti..we'ols pn meneruskan perjalanan. cewahhh...
sempat lg masing2 makan ais krim.
uhuhuhhuuuuu.


Tiada ulasan: