Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

meniaga boleh merosakkan akidah

haishh..malas lynn nk citer panjang..
uols nilaikan sndri la keyh..



uols nampak ape yg lynn nampak?
yg jelas disitu..keliling kedai ditabur garam kasar+beras kuning

neilah dikatan "Peniaga Islam Pesong Akidah"

acct benda nei lynn xpasan pn..kwn lynn yg pasan..
then tunjuk pd mak lynn yg kebetulan kemas stok kasut sbelah kedai nei [gmbr di atas]
lynn mmg nk komen la..
lgpn lynn xtaw ape motif si polan tu..sama ade pelaris [tarik customer], pagar [mghalang niat2 buruk], pendinding [lbh kurang pagar la] atau laen2..hanya si polan tu je yg taw.
tp dri yg lynn perhatikan..mmg xde owg pn dok sggh kedai dye..
yg lalu2 pn..just tgk2 then blah cmtu jek.

ape2 pn rezeki ditgn Tuhan..law Tuhan mmg kate 'kun fayakun'..
kite sbgai umatnye mmg xmampu la nk melawan kuasaNya..

harap2 dgn hadirnya bulan mulia nei..segera la si polan tu btaubat & insaf dgn perkara karut-marut yg dye lakukan atau amalkan tuu.

nota cinta: takot nk berdamping dgn hantu, jin & syaitan.

Tiada ulasan: