Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

.::Oleh2 dari Pulau Lagenda::.

Last week Lynn dpt oleh2 dri Pulau Lagenda..ofcoz la dri Langkawi.
[mggu lepas dpt la nei baru nk update kt blog.hoho]

minyak kayu panas+ubat batuk gamat+air gamat

minyak kayu panas tu..law kt jb sebotol rm10..
tp law beli kt Langkawi rm4.50 je sebotol. murahkan..

ubat batuk gamat tu lak..mak lynn suke. xpahit pn uols..lynn minum berangin je tekak.
mmg bgs la..cam kelapa laut gak.

air gamat tu..lynn pernah minum skali jek.
aduhaii..masin kalah air laut nehh.
bgs tuk ppuan lepas bsalin.


yang nei lak balm gamat..
law kt jb pn mmg xdpt balm nei..
yg biasa2 je byk laa...
sebotol pn baru rm3

nei lak balm buah pala plus
yg nei lynn blm pernah beli lgik..
1st la nei..mak lynn kate bgs & panas..

acct barang2 tu semua adik ipar Lynn yg pos dri Langkawi..

sbenarnye adik ipar Lynn kirim sepasang baju kurung tuk raya..
so bayarannya tu diganti ngan barang2 diatas..
kiranye lynn pkai sistem barter laa..

adik ipar lynn raya sakan tahun nei..
baju raya tuk dye sowg je 5psg..lynn pn 2psg je uols..
[walhal sdg bcadang2 nk + lg satu.ehehe]
anak sedara lynn tu pn [sepupu nazhif] 2psg bju raya..sama ngan Nazhif..
baju jalan je dah standby 3psg..nazhif pn lynn blm shopping lgik.

maklumlah..nk blk kg katanye..
yelah..tahun pertama sambut dgn anak..tp tahun kedua smbut dgn suami
cm lynn gak la..

nota cinta: ape persiapan raya uols lak???


Tiada ulasan: