Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Orked ku berbunga2

Orked hutan ayah lynn berbunga2 lgik.
kali nei serentak...
                                                                                                                                       
yg besar tu pokok bidara..tmpt orked2 hutan menumpang hidup..

baru beberapa ari yg lepas ayah lynn tebang dahan2 pokok bidara tu cz hampir mgganggu kabel elektrik..
bulan lepas gler byk la uols buah bidara tu..
tp tggi2..hujung2..buahnya byk mjadik kt area yyg kne cahaya matahari..
lynn dok panjat la sandar kt tembok tu..
dptla 1 satu periuk jolok2 pkai kayu panjang..
tp time nk turun tu..ntah cmner leh tsilap langkap..'bedebuk'.
aduhaii..3,4 ari gak sakit tulang pinggul...
syukur alhamdulillah xde pape mudarat pn....

yg nei jenis bunga panjang2 menjurai ke bawah..

neilah uols..cantik kn..

orked nei lak jarang berbunga...bunga pn sekuntum jek.
tp lawa..cm bentuk ramanye sayap...

orked neh berbunga lgik..dlu lynn pnh wat n3 skali pasal orked nei bbunga..

taraaaa! byknye bunga....hehee.

okeylah..sekian tuk hari nei...

nota cinta:xtaw la ape nama saintifik orked2 nehh...ngehh~~

1 ulasan:

Anis izyan Abd Rahman berkata...

cantik sgt orkid ituh!!!