Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Saya nak gi Terengganu!!!

yeahh, lynn join contest lgik.
jom la pakat join sama2 uols...xperlu kumpul barang2, xperlu point..cuma lengkapkan slogan yg mudah jek.
hah! xpayah nk dok tkebil2..sumpah xtipu.


haishh..tgk banner contest je hati dah terpikat..

jeng2..stiap contest mestilah ade syarat & peraturannya..
xpayah dok kalut..pengerasnye senang je xsusah pn...ehehe.

Para peserta mestilah menjadi follower bagi blog Terengganu Permata Hati (yang belum jadi followers, follow dulu Lynn dlu taw...)
okeyh siap..Lynn followers 93 yep.

Masukkan blog Terengganu Permata Hati Ini dalam Blog List anda semua.
En.Azwan / tuan tanah, sy dah letak dlm blog list..tp maaf yek blog list sy xdipaparkan..

Letak Banner Contest ini diatas dan di 'side bar' anda dan 'link' kan kepada blog ini.
okeyh, siap.

Buat satu slogan iaitu 1-Saya Teringin Sangat ke Terengganu Kerana...... Atau 2-Saya Suka ke Terengganu Kerana..... Slogan mestilah tidak melebihi 40 patah perkataan tidak termasuk perkataan yang diberikan. Kalau boleh, masukkan sekali gambar tempat yang anda teringin atau suka itu. Tidak kira berapa banyak, yang penting tempat itu mestilah di Terengganu.

Nyatakan darimana/siapa anda mengetahui Contest ini.Referrer terbanyak juga akan diberi hadiah misteri.
sy blogwalking kt blog Lynn Hamzah & terjumpa n3 tentang contest Jom Ke Terengganu.

Kemudian 'Tagged' Contest nie kepada 3 orang rakan anda. (lebih pun tak mengapa).
okeyh..beres.
ade peringatan ye uols drpd tuan tanah..
"Keputusan adalah muktamad dari penganjur dan surat-menyurat tidak dilayan.
Akhir sekali, jangan lupa tinggalkan jejak iaitu html blog anda supaya saya boleh menjejaki anda."
jdik..jgn lupa tgglkan jejak keyh..nti kang xdpt dikesan lak..

Senang dan Mudahkan. Jadi, Selamat Mencuba.

Tiada ulasan: