Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL_MUBARAK


Selamat menaiki penerbangan RAMADHAN AIR, bnombor 1431H..kita akan terbang dgn ketinggian 30/30 hari atas permukaan haus & lapar.. Para penumpang diwajibkan utk memasang niat PUASA & menegakkan kerusi SOLAT.. Sy selaku anak kapal yg btugas mengucapkan SELAMAT MENEMPUH RAMADHAN..

nota cinta: selamat berpuasa semua..


4 ulasan:

nyonya penang berkata...

selamat berpuasa jugak kak lynn..=)

.:: Schaz ::. berkata...

selamat berpuasa =)

Nurul Ain berkata...

selamat berpuasa..

Mohamad Fathi berkata...

Selamat berpuasa!! =)

Urmph!
korang sila follow blog movie ini jap.. ---> http://terbarumovie.blogspot.com/ [sambil korang follow.. korang leh download movie terbaru.. Movie Tekken & Ong Bak 3 pon dah keluar dah.. =) ]