Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Sentimental Value


semua owg msti ade sesuatu yg mereka sayang/paling sayang kn...
cmtu gak lynn..mesti ade barang yg ade sentimental value....

uols nk taw benda ape yg sgt sentimental value bg lynn???

yg pastinya bkn teddy bear, coklat, bunga, handphone........
tapi...ape yg sdg lynn pakai nehh.

tarraaaa!!!


BAJU KURUNG PURPLE LYNN


lynn xingat la baju tahun ble lynn beli....mgkin 2004 or 2005..
dah bertahun gak la baju kurung nei dgn lynn...
1st time lynn masuk je butik bintang fesyen...mata lynn terus tertancap kt baju purple nei..
jiwa xkeruan uols..memberontak nk gak baju nei wlpn mak lynn kate 'kureng'...

baju nei betul2 sgt bharga & bernilai bg lynn..
sentimental value yg ckup kuat!
sbbnya....1st lynn dating ngan bf [hubby] pkai baju kurung...dan baju nei la yg lynn pilih..
oOoops...bkn stakat dating jek.ngehhh~~

dah2..xpayah nk senyum lebey2..pk bkn2 lak.uhuhhuu.

nota cinta: law papa baca n3 nei msti senyum lebar sampai telinga...

Tiada ulasan: