Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Tanda2 BF kowg puasa...

1. sgt alah dgn buku atau majalah atau iklan banner yg mpunyai gmbr masakan. tgk bdk kecik mkn aiskrim pn blh mengakibatkan buah halkumnya naek turun.

2. law g bazar Ramadhan mcm2 yg dikatanya nk mkn..sgt ketara menunjukkan rambang matanya melihat makanan.

3. cuba cium bau mulutnya tp jgn smpai dye prasan pulak. ada xiras2 bau bangkai bewak atau senang citer bau busuklah tp jgn cium lelebih lak..kang dgn kowg skali batal pose.ahahahah.

4. kowg cuba buat kerenah memacam, law sbelum2 nei dye sgt xkisah..tp prangai ngengada kowg kali nei dye nmpk mcm kurang kawalan jek.

5. suruh dye buat pilihan antara kowg dgn ais batu campur (ABC) atau ayam tandoori atau ikan bakar & kowg merupakan senarai terakhir pilihannya pd masa tuhh..sah dye sdg berpose.

6. beri dye masa 10minit tuk menggambarkan diri kowg. law dye kate muka kowg cam buah epal, bibir merekah spt pulut udang dikopek, alis mata laksana jurai laksa, hidung terletak bak ayam golek. apa lg nk dikata..serius dye sdg pose la tu.

2 ulasan:

emieysandra berkata...

tanda yg ke-6 2 xleh blah r..
jgn tertipu, ingt die tgh puji kite, tp rupenye tgh ingat makanan..hahaha

~_^

.:: Schaz ::. berkata...

tu maknanye dlm pale otak dye mmg dok pk nk mkn je..hehehe.