Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Tanda2 Bulan Ramadhan makin hampir

Byk tahun dah lynn perhatikan..bla dah nk tbe Bulan Ramadhan nie pasti terbit petandanye..antara tanda2 ialah...

# Jln atau lorong akan dicat kuning mengikut saiz & petak akn diberi nombor kpd bakal peniaga bazar Ramadhan.

# Majlis bandaran akn mengeluarkan lesen bniaga sementara & ramai akan berebut2 utk mdapatkannya.

# Buku resepi kuih atau biskut raya akn terbit secara tbe2 & melambak kt pasaran.

# Stesen Tv mula mpromosi rancangan masakan tuk berbuka.

# Timbulnye gerai2 baju melayu, baju kurung, samping, songkok, kaen pelikat dlm jumlah yg lbbh byk. Kurma pn xtggl.

# Kebanyakan opis mengeluarkan memo perubahan waktu kerja.

# Daun pisang, kelapa, daun pandan & mcm2 daun ditempah awal oleh peniaga2.

# Perokok & kaki ponteng puasa mengeluh.



Tiada ulasan: