Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Thanx to Nurul Ain for the award.

maaf la uols ye..lynn sgt jarang dpt BW sejak2 nehh..
maklumlah..kesibukan melanda lynn..


1stly lynn nk ucapkan thanx tuk Nurul Ain cz bg semua followers award yg comey nei..
 uols nampak x perkataan 1st August tu??

acct, 1st August  is friendship day.

maaf la yek..cz lynn xingat pn friendship day tu ble..law ari ibu, ari bapa..ingatlah.
teringat masa zaman skolah dlu2..
ble sampai friendship day je koperasi akan jual coklat, apple, bunga, muffin..yg dibungkus cantik2.
dgn bayaran rm1-rm3..kita blh tulis nama & hantar kt kwn2..
tp yg hantar adelah bdk2 koperasi..
tp slalu sgt kwn2 lynn dpt dri secret admire msg2..
lynn xpnh bg2 sape2..cme ade skali lynn bertukar2 dgn kwn.
dye bg lynn..lynn bg dye.ehehee.
haishh..ble kenang2 blk..rasa seronok lak zaman skolah kn.
tulah..time skolah malas..tp ble dah hbs skolah dok rindu2 ingat.

back to the point....
zaman skg friendship day owg maen antar ucapan pkai msg je..
dah xmaen kad2 nei..maen emel2 jek.

oklah..lynn nk bg award nei kt semua follower lynn..
silalah amek ye..jgn malu2 & segan2.

nota cinta: wlpn xknl & xpnh bersua muka..kita tetap kawan!



Tiada ulasan: