Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

tema warna raya tahun nei telah ditukar.....

ye btol uols...
secara tbe2 n mendadak lynn telah menukar tema warna raya tahun nei...
kenapa???

mula2 lynn mmg dah rancang nk warna hijau sbgai warna utama...
dah beria2 btaw hubby....
mula2 hubby tanye nape xwarna purple....laa, tahun lepaskan warna purple, xkn tahun nei pn nk sama kot...lg pn baju purple lynn byk lowh.
maka hubby pn setuju....

so lynn pn mmg dah beli baju warna hijau..siap beli bling2 tampal sndrik kt baju nehh...
siap beli kaen ela kt Jakel tuk wat baju nazhif...baju nazhif pn mak lynn dah siap wat...

pastu warna kedua pink susu....baju nazhif yg warna pink masih dlm proses...xtaw la ble siap.
dgn kesibukan bisnes, mane nk jahit baju..baju siap seluar...aduhaii.

baju lynn kaler pink susu pn xbeli lgik. ade..tp xbekenan. cmner??
tu yg konon2 g 1st ladies nk carik kebaya pink susu..xkisahla pink cmner pn...
skali xde la uols...hbs!
yg ade merun, coklat, hijau terang.....ble lynn try...sggh xsesuai!
last2 biru....nampaknye tpaksalah lynn tukar kaler biru sbagai warna utama tahun nei....
manakala hijau akan dipakai raya kedua.....

raya ketiga???
hah..semlm lynn ikut mak lynn g pulang baju [mak lynn mmg tiap2 tahun jual baju kurung]...
lynn try la carik kt umah penjahit tu..kot2 ade yg lynn bkenan...
huaaaa..xdelah uols.
skali lynn tpandang lak bju ala2 purple pink...sutera brunei.....
mak lynn kate macth ngan nazhif...so lynn pn angkatlah.
nampaknye raya ke3 akan lynn pkai sutera brunei tsebut...

nota cinta: hamboi..raya sakan smpai 3 pasang baju.

1 ulasan:

Unknown berkata...

saya tag kamu..datanglah ambil sini..

http://duniasukaduka.blogspot.com/2010/09/award-raya-daripada-erna.html#links