Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

profesion baru..

skg lynn dah bkerjaya semula uols...
xterfikir pn nk kerja dlm masa tdekat neh...tp........

akhirnya lynn kembali semula kt sini..tempat lama lynn crik rezeki...
tp bkn la kt tempat asal..cume kawasan yg sama....gituuu.

dlu lynn kerja kt sini...dlm complex neilah..hbs je spm...

kt sini la lynn kerja..lama gak dkt 2 thn..pastu lynn continue study..
dan......disini gak lynn btemu cinta sejati.
cewahhh....siapakah gerangan jejaka tsebut???
ofcoz la husband lynn.......ngehhh~~

skang nk taw lynn keje kt mana.....????
jeng....
jeng........
jeng................

disini la lynn bkerja skg..sbg nurse...
untung lynn xtakot tgk darah...
keje pn senag n ok...

cume kdg2 rasa fed up!
time nk tutp time tulah bru patoent dtg nk check..cube la dtg awal2 cket...
haishhhh..........

nota cinta: benci mkn ubat!

Tiada ulasan: