Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Lynn ske KC & MJ12!

siapa KC?? uols kenal siapa KC????
 huhu..beliau adelah deejay paling hot kat ria 89.7fm....

ape kaitan MJ12???
Misteri Jam 12 adelah rancangan yg dikendalikan oleh beliau....
femes gler segmen MJ12 serata dunia blh dgr...

lynn ske sgt dgr rancangan MJ12.. isnin-jumaat kul 12am-2am..tp kadang2 atas permintaan ramai..KC lajakkan cket time...best ar..2jam je dgr mane puaskan uols....
lynn start dgr MJ12 dri thn 2005..time tu ske tdo mlm lmbt..pkai lak hp canggih gitu ade radio...maklumlah...dah kerja, ade duit sndrik..mulala ikut2 kawan....

haishhh....ble mlm xleh tdo..dok godeh2 carik siaran..lat2 terdengar lak rancangan tu...terus tpikat gitu. jdik cm ketagih lak..tiap mlm mesti nk dgr...
tp pastu rancangan tu tpaksa dilupakan kejap lepas lynn smbung study...mlm byk kje pastu tido awal...jgn xtaw uols..zaman anak dara..kul 10 lynn dah msuk tdo..huhu. law maen2 msg...ble dah xbls tu..taw la dah belayar...paham sgt dah.

skang nei..lynn dah start layan blk MJ12...syoknye...tp dgr pn kdg2 ttdo gak.bkn selalu dpt follow hbs...mak cik lynn lg ar gian dgr MJ12..tp pn sama..kdg2 lynn dgr sowg, kdg2 m.cik dggr sowg...huhu.

ok ar..pape pn skg lynn dah xnk miss lg citer2 kc...sbb.....lynn dah follow blog MJ12...
sesiapa yg nk add blog MJ12 silalah click keyh...kot2 nk try something new...

Tiada ulasan: