Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

~Bakal Family~

Jom masok meminang!
sape yg nk dipinang & sape yg akan meminang?

ofcoz la bkn lynn uols....

last 2 weeks..lynn blk kg..
cousin lynn yg nk btunang..dah bkenan sgt katanye...hehe.

klik..klik..klik...

bsama mak mentua..

 bru lepas sarung cincin..slm cium tgn nenek.

saat bdebar2..

di bilik pertunangan...

selesai sudah akhirnya....
acara pertunangannye hanya mengambil masa xsmpai 1jam..
tiada jual beli pantun or bhasa bbunga2..
semuanye secara terus terang..bak kate owg putih..straigh to the point.

akhir skali lynn ucapkan selamat berbahagia & mjalani alam pertunangan..amin.


Tiada ulasan: