Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

terasa nk bertudung lak....

wahh...terasa nk btudung lak ble tgk skg ade mcm2 fesyen tudung..
nk sebut satu2 jenis pn byk sgt..mcm2 nama tudung ade..
actually lynn minat bselendang jek...hehe.


picture nei adik lynn yg tlg snap kn...
siap pkai jubah seluar lg..ntah angin ape tbe2 menyerbu...

si kechik pn pose jgak..
asal nmpk sape2 je pgg camera..automatik posing & smile...
huhu..pandainye anak mama neh..


nei masa lynn pkai gi majlis cukur jambul anak jiran....


picture nei lak diambil masa raya..tp thn ble tu..lynn xbape nk hengat la uols...
rasanye thn 2007...


nei lak time nk gi Maulidr Rasul kt surau tmn perumahan lynn tggl...
ringkas kn...
xpening nk lilit2....


masa nei lynn nk gi antar abg kpd kwn lynn nikah..
jiran lama lynn yg baek...
kiranye anak kpd p.cik ngaji lynn...


muke poyo yg ala2 tembam nei lak..time lynn study..
simple tnpa make up tepek2...huhu.

nota cinta: hope suatu hari nti lynn akan btudung..bkn krn fesyen, keterpaksaan..tp dgn kerelaan hati sndrik. Amin.


Tiada ulasan: