Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

gler boring larrr...!

gler borink ar uols...
ddk smpai sakit blkg..xtaw nk watpe lg nehh...
aduhhh.....
nk pusing keliling bazar neyh....
tokey2 laen pn dah naek menyampah..asik muke ko je lalu..!wawawaaa...
no idea....

hurm...laen kali nk bwk reket ar...
leh maen badminton dpn pentas..wakaka.
xpn lynn bwk saidina....leh maen ramai2 smpai pg...

mak aihhh...berejam lg....
tgk sket jam kul bape...
teng..teng..teng....10.30pm...
cerekarama pn bru start suku jalan...
aduhaiii...nk tggu smpai kul 1.30pm....

tolong2....mari ar dtg bazar ramai2....
cian de lowh saya.....

terasa cm nk blk terus....
hello...kasi bungkus!

wakakakakaa........
[lg sdg mcarik idea]





Tiada ulasan: