Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

~hobi baru~

nk cepat2 update stories nehh..
cz takot laptop ttbe off snrik lak..
charger tertinggal kt umah lak..

wahh..lynn dah ade hobi baru gitu...
suke sgt...saya suke hobi baru saya....

jom uols layan hobi baru lynn...


orkid kesayangan bapa lynn..yg sdg berbunga..


lynn xtaw ape nama bunga nei..p lynn pggl bunga loceng..


bunga kertas neh yg paling byk berbunga...


bunga nei lak..sng nk tanam..
yg tanam pn mak lynn gak..mcm2 kaler ade...


wahh..merahnyer.....
nei namanye ceri jepun..dah tggi skg pokok ceri nei...
dlu ketot je..buah byk...tp masam!



see..lg 1 kaler yg ade..kaler2 laen bunga kecik lg....


bunga nei byk tumbuh epi jalan..
biasa owg tanam jdik pagar...

acct uols..gmbr2 nei lynn snap kt laman umah lynn...
ade mcm2 jenis bunga..cuma samada tgh bbunga or x...

nei la hobi baru lynn...
lynn nak blaja amek gambar...
snap..snap..snap...





Tiada ulasan: