Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

~Kawan baru Nazhif yg paling chomel~

hello..hello..hello...
lame sehh xupdate blog dgn citer2 baru...
jap ade..jap xde..jap update..jap x..
mslhnye xswmpat lowh uols..keadaan xmengizinkan tuk lynn update citer2 baru...
huhu.

oke la..back to the point...

betol3...cm dialog upin ipin lak..(mmg pown)
Nazhif ade kawan baru..
so cute..comel..encem n smart lak tu...
uols nk kenal ngan kawan baru nazhif????

hahahaa...xnk pn kne ckp nak..cz lynn ttp nk kenalkan gak...

jeng..jeng..jeng....


see..kiut miut kan???


aloOo..24jam kne dodoi je ngan nazhif..
kne campak2 pn ye gak.huhu.


oleh kerana rabbit nei jantan...lynn namakan 'Bibit'..
sng tuk nazhif sebut...hehe.

tp malangnye uols..
rabbit nei idup xlame..huhu.
lynn sempay bela 2-3 ari jek..
ntah cmner rabbit nei leh kne cirit-birit la..
mgkin masa ptg tu lynn lepaskn bg maen2 kt laman dgn nazhif...rabbit nei mkn rumput..
haishhh....yg pergi biarlah pergi..
lynn blm nk crik pengganti Bibit lgik!

nota cinta: ssh gak nk bela rabbit nei..dlm badan xleh tlampau byk air n mpunyai kadar denyutan jantung yg plg laju..mandi pn xblh!




Tiada ulasan: