Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

ribut di pagi hari...

tgh2 syok tdo uols..
tetibe...
lbh kurang kul 3am cmtu...
'dushuuuummmm'
lbh kurang cmtulah bunyi nye...

lynn terus selak langsir tingkap billik...
skali angin punyelah kuat...
ribut uols...
pastu hujan terus turun dgn lebatnyer...
pehh...lynn pn terus tarik selimut..
kasi selimut sama nazhif...
tdo mmg xsedar lg ar...
terus lynn peluk2 nazhif...wlpn nazhif xbape nk ske tdo kne peluk..wawawaa.

pagi tu..lynn bgn terus bukak sliding door..
hujan dah benti...
tetibe..satu pemandangan yg xbape nk indah dpn mata...
nk taw ape yg tjadik uols???

sempat lynn snap 3-4 keping....


see uols..akar smpai tcabut...punyelah kuat angin...


kecian pokok ceri jepun abah lynn tumabang....


lynn nk tolong betolkan pn xkkuat..berat uols...


buah tgh banyak lak tu...

last2 dibiarkan aje pokok tu disitu...
tggulah nti ptg abah lynn blk n betolkan semula....

nota cinta: skg pokok tu dah bdiri teguh semula ditempat asal...siap diikat ke tembok biar xtumbang lg.. maklumlah..bela dari kecik tu....



Tiada ulasan: