Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

1st Ramadhan [2]

~salam Ramadhan~

yeahhh...part 2 lak uols..
biasanye malas nk hapdate blog bsiri2 nehh...
tp memandangkan ari nei xbape nk byk kje kn...fwee la tu mksudnye.

check point sterusnye...

stelah bbincang bjela2 dlm kereta...
nk isi perut kt maner???
akhirnye persetujuan dicapai..kate sepakat itu penting!

TARRA TARRA TARRA!!!!


sampai pun ke destinasi terakhir...
'Pizza Hut - Taman Setia Tropika'
jangan jeles uols..xde maknanye.hua3.


mak chu...msg2 sape tu????


mak lynn yg sedang conrol habis!
[gurau2 je ye mak..tau takot ko kne luku kang]

eeh..mane hero kecik tu???
xnmpk pn...senyap jek.pelik nehhh...
maneleh tggl hero kecik tu..makanan wester TERfevret tuuu..
xkn nk dok dlm kereta tggu lak kan..kan..kan..


oOoo..tgh senyp2 mamam roti lowh uols..
patutlah senyap...
tp yg paling fevret...'sup of the day'...


nampak..tokey besar dok menyandar..
perut sudah kenyang lol
senyum lebar smpai ke telinga...nmpk lesung pipit!
[bukan lesung batu uols]

snap..snap..snap...layannnnn!


peace mama!
[peace style baru uols]


oOopss..kembang kempis idung nye tuu...keh3.


tgk mane lak tu matanye...?
oOo..nk usha awek sbelah ea...???


'makan kne hbskan mama..xbaek mbazir taw!'

sekian uols...perjalanan seharian yg memenatkan dan mengenyangkan. (>.<)

Tiada ulasan: