Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

zaman sekolah...

zaman skolah mmg syok...
wlpn 3x lynn pindah skolah....huh.

'nti law awk dah hbs skolah..awk akan rindu nk msok class blajar blk.'

terngiang2 lg kata2 cikgu BM lynn...
tulah..dlu time skolah ko maen2kn....skg???

dlu lynn naif gler uols...kne buli diam, kne usik senyap...
kne ejek senyum, kne sakat jeling jek...ahahahaa.

bayangkanlah..lynn 7thn skolah chinese ttbe dimasokkan skolah melayu...
shock culture gitu....xreti nk sosial...
seyes...budak lg la katakan..msh suci.ngehhhh~~

paling xleh lupe naek 'bas perang'!
[mmg xleh blah gelaran tuuu]
naek je bas..duk diam2...tgk keluar tingkap...ahahaha.
sengalnye la hai dulu....ape pn xboleh.
dah la pkai tudung bulat...
OMG...xdpt dibayangkan...!

selama lebeh 10 tahun...

oOops...ade satu kate2 keramat yg lynn xleh lupe....
'kecik nei sbenarnye cantek taw'
wahhhh...kembang semangkuk jap...dlm hati tsengih2....
kate2 nei diungkapkan oleh seseowang...seseowng yg xpnh rapat...
maklumlah..1st time owg puji kite kn....

ye uols..lynn xpnh lupe ape yg blaku...
law masa leh diulang semula..akan lynn manfaatkan elok2...
andai dpt dijadikan video clip..
tp semuanye tggl kenangan...
kini tersimpan rapi dalam kepala otak..tersemat selamanye dlm hati...
selamanye.....

haishh, kenangan2.........
senyum2 lynn masa update n3 nehhh.

nota cinta: sori...no photo to upload la uols.....



Tiada ulasan: