Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Befday Nazhif

acctualy..n3 sbenarnye lynn nk post tahun lepas....
tp memandangkn yg lynn nei bz gler....
bkn bz tahap gler ea...hahaha.

HAPPY BEFDAY NAZHIF!!!

15 OCT 2011

lynn celebrated befday nazhif kt rumah je...
sgt happening wlpn sesama family..


mama..penyek sudaa idung caye....


2btg lilin maknanye.....2 tahun...

  
haha...mama lak yg over..ngeee~

pejam celik pejam celik je...bln 10 nei nazhif dah 3thn...
sungguh..xterasa masa blalu begitu pantas.

semoga anak mama yg cute, ensem lg bijak pandai nei dgr ckp mama, nenek, atok dan taw mghormati owg tua ye yayang.. =)

lynn nk kongsi cket 5 fakta menarik tntg nazhif :

1. nazhif sgt2 minat kereta..ngong3 xlekang dri mulut...
2. semua maenan nazhif yg mama, mak or atok beli mesti kategori 'kenderaan'
(lori, bas, motor, kereta...paling byk)
3. nazhif kuat makan...pipi makin tembam n chubby..huhu.
4. sgt tegar makan udang3 & ayam3....
5. sgt2 minat handphone..lg2 yg touch screen...jgn harap nk pinjam!

fakta nei benar2 belaka...
bab hp tu..baek hp lynn or abah mmg jdik mangsa keadaan laa uols...
angry birds..ngong3....fevret nazhif....wlpn tlh dibelikan psp...xdenye nk hadap..
nk touch2 je....
mama xjeles okeyh...

nota cinta: zaman millenium la katakn.....