Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

~Red Maxi Dress~

3/6 nei lynn ade majllis uols.....
siap ade tema2 kaler bagai....kaler MERAH lak tu....
haihhh...lynn baju warna MERAH nei mmg xadO....
bkn xade langsung...tp xsesuai.....huhu.

pening gak la skejap...maklum lah..gaji pn xlagi..cmner....
byk online shop yg lynn jelajah..mmg byk maxi dress...
tp part nk kaler MERAH tu yg susah...aduhai...
tgh dok pk2 smbl menjelajah dgn encik google...lynn tjumpa lak bju nei...


mmg lynn carik yg simple cmnei je uols....
yg penting..MERAH aka RED kaler.....

mane nak carik nehh......

skali ble lynn on FB...
aduhai.....sgt bnasib baeklah uols...

lynn tjumpe lak yg nei...
cantikan...lg2 tang pinggang tu...
price pn not bad...
tp.............sold out. ishk...ishk... =(
sedihnya......

nampak nye sabtu nei kne la g servey2 kt kedai.....
xkira..xkira...lynn nk gak yg cmneh!
nasib majlis ari ahad...kiranye sempat lg law nk mbeli-belah...
law sabtu..pkai jelah ape yg ada...

so...tuk korang yg ske on9 shopping.....
leh ar click link diatas nei oke...mcm2 ade...
tolong promot free....

nota cinta : mane2 blogger2 shopping on9 yg ade sggh & bca n3 nei...law uols de maxi yg cmnei..sila la btaw lynn..oke....bubye. =)