Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Kembali Sunyi~~

kembali sunyi uols....
senyap sepi je rumah lynn skang.....
nazhif dah xde kawan...kawan ngan nenek jelah nampaknye skg...

law dlu ble pagi2 bangun [pas lynn g keje] nazhif akan ketuk pintu bilik adik...
tp skang akan terus masuk dlm bilik mak...

bile mak lynn g dapur..nazhif pn ikut...
bile mak lynn kat dpn tgk tv, baca paper....
nazhif pn akan maen kat dpn gak....maen kereta maenan dye, maen basikal dye....pusing2 kt hall gak.
xpun nazhif akan duk diam2 tengok "keko" [kartun] istilah nazhif....hahaa.

bile bunyi guruh berdentam-dentum, kilat sabung-menyabung...hujan turut dgn lebatnya....
nazhif akan suruh mak peluk kuat2...jgn bgerak kemane2....[sbb lynn keje]
wlpn hujan turun renyai2...nazhif ttp takut gak selagi ade bunyi guruh....
ohh mannnn.....anak mama kne be strong....

msti uols tertanya2....
ape yg sunyinye???
ape yg kembali sunyi???

haaaa....nak taw ke......tunggu next n3 keyh....

to be continue................................