Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

K.E.L.A.B.U


Senang kalau hidup dalam dunia hitam putih.
baik-buruk, betul-salah, cinta-benci,
lelaki-perempuan.

Apa jadi pada yang di tengah-tengah?
Apa jadi pada orang-orang macam aku?

Bila Nazhif hadir dalam rahim aku, menawarkan posisi 'anak' amanah Allah, aku tak tolak.
Salah aku ke kalau aku kata 'ya' pada takdir, qada' dan qadar Allah?
Salah aku ke kalau aku lagi pandai mengatur hidup aku tanpa bantuan pihak ketiga?

Salah aku ke kalau aku memberi ruang pada diri aku sendiri?

Aku Lynn. Jemputlah masuk ke dunia aku,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas.
Mungkin hanya lepas tu, korang akan faham macamana rasanya di dunia aku.


nota cinta : kredit tuk Nadia Khan.