Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Cheeqa - Si Aktif




 Assalamualaikum...

hye uols...selamat petang..mood yg sgt baek hari nei.ngehhh~
lalalaaaa~~

oke...............

kali nei lynn nk citer pasal meow kesayangan family lynn.
Cheeqa yg sgt aktif pd waktu malam !

jom, jom uols...kite bkenalan dgn Cheeqa yg super cumel...
 





ehh,ehhh...salah.nei bukan Cheeqa..nei keturunan yg seangkatan dgnnye...















haaa, nei baru la Cheeqa yg lynn maksudkn uols...meow meow !

Cheeqa nei spesis kucing bengal yg sgt hot skang...atau pun dowg panggil kucing batu.















hamboi..kemaen landing lgik..wat2 tdo la tuuu....















muke manjalah sgt !

acct, abah lynn yg bela...sgt2 la manja..ktowg bela blm smpai stengah tahun punn..
cheeqa nei mmg dibiarkan lepas maen2 dlm umah...tp uols, kdg2 tu..1 ari xnmpk batang idung si cheeqa nei..merayap ntah ke mane ntah !
skg nei..asal mlm je...dok la dlm kandang...haha. padan muke ! giler kejam kn..kn..kn...

oke la uols...stakat nei jelah dlu....esok2 next n3 lynn citer lg pasal cheeqa ea...

bubyeee !