Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Homemade ~ DIY

Bangun.....
Selamat Pagi Cikguuuu......
[tetibe terasa cm nk g skolah semula]
jom maen cikgu2....hehe.

oke la....saje je LJ nk ilang kn rasa mengantuk nei.....

semalam pas berbuka berdua aje dgn nazhif......
mak LJ buke luar dgn bff dye...
abah??? pn sama..buke bsama2 staff tersayang...huhu.
makanye..pandai2 la LJ bawa diri dgn hero kecik kt umah...sedih.

back to story.....
tengah syok baring2 tgk channel Suria - kecoh !
tbe2 dok teringat.....

terus la LJ bangun ke dapur, buka peti ais & keluarkan sesuatu......

jeng..jeng..jeng..........................

 hampir terlupa yang LJ ade beli strawberry kt tesco...nasib baek elok lg.hehe.

close up cket..hehe..kecur x kecur x uols....?
tertelan air liur......huhu.

mula2 LJ boil kn aje coklat.....kasi cair.

LJ xpakai coklat masakan..tp pkai coklat wat makan nye...manis.
so Strawberry Coklat LJ pn masam2 manis la nti..ala2 tajuk citer P.Ramli tu.. =)

HASILnyer...............................sgt best !

 15min je dah siap uols....xpayah nk dok silat berjam2 kt dapur tuu.

yg nei slepas disejukkan dlm freezer..tp xleh lame2..nti coklatnye keras.
coklat mkn la katakan...letak dlm 2-3 min cmtu je dah kira oke....

see..so simple kn..mudah...bahan2nye hanya coklat & strawberry..nk pkai buah anggur pn boleh...
tiada paksaan.

LJ dah try...so uols pn selamat mencuba laa..

nota cinta : owg laen sibuk wat kkueh raya.....huhu.


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: