Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

IFTAR : Ramadhan 23

Selamat Pagi

puasa tak uols hari nei???

semlm kn ari ahad..sbenarnye nk btaw yyg lynn xkeje..hehe.
so, lynn pn ajak la makcik yg satu geng kaki merayap kuar merayap sama2....

tgh syok2 jalan2...my auntie lak call..ajak iftar bersama2...
wahhh, dah owg nk blanje kn.....seluas langit la saya sudi.ngehh~

auntie lynn yg tetapkn tempat..jdik petang tu..lynn n makcik terus la menuju.......Sedap Corner.
perut pn dah lapo...nasib baik jalan xjem taw uols....

nei makcik lynn...candid.hehe.

nampak nazhif yg tengah tunduk2 tu uols?

haaa, wat ape lg...tgh maen angry bird kt ipad....
terus xheran dgn lynn....dah jumpe geng..abang Aliff Hanan.
yg pict bawah lak..tu pak long lynn..wife dye la yg lynn pggl auntie..xpanggil mak long....


oOops...sapekah meeka. kembar siam? k-pop girls kaa?

haha...saje je pkai baju sama2..tp kaler laen2..
maklumlah, baru beli siangnye sbelum berbuka...hehe..
tembamnye saya.....huhu.

lepas buka....lynn follow auntie ke Angsana lak. nk carik baju raya sepasang katanye...
punyelah ramai owg...sesak napas nk jalan..
xheran la law mak ilang anak, suami ilang isteri, isteri ilang suami...mak ilang anak..
belit2 ayat...maksudnye sama jerk.

lynn g pn kejap je..kul 9.30 dah baring2 lepak2 kt umah makcik....nk tgk citer kt tv3.hehe.

Tiada ulasan: