Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥
 Assalamualaikum...

LJ nk meluahkan perasaan jap neh...geram !
bulan2 puasa nei..tolonglah jangan asik nak wat owg lain marah2 & hilang sabar....

[sorry uols..lupe nk btaw. LJ saje xnk bg tajuk kt n3 nei]

citernye cmnei...

semalam malam....kn LJ follow auntie g Plaza Angsana..meneman carik baju raya...
jdik lynn mmg parking kat luar..xde maknanye nk parking kt dlm..jenuh berbaris lak kang..

masa nk balik tu...ble nk EXIT kne la pusing...sbb jalan sehala....
dari jauh sbelum LJ belok tu...LJ dah nmpk couple nei tgh dok pimpin2 jalan...kt sberang...
jdiknye LJ pn bagi signal & terus belok...tbe2 couple nei terus lintas wat derk je...
belok kn slow..jdik LJ brek la bg laluan kt couple tu jalan terkedek2...

grrrrr...yg paling LJ panas hati tu...boleh lak dgn KURANG AJARnye...lelaki tu ketuk bumbung kereta LJ..walaupun dgn tangan..bukan pakai duit dye pn beli kereta !

ape perasaan lelaki tu bile owg lain lak buat kereta dye cmtu???



haishhh....xtaw nk cakap..mujurlah LJ nei bukan jenis yg ske mencarut, maki hamun owg...law x..nk aje LJ turun dari kereta sembur dye mcm mane yg owg laen wat...ala2 samseng jalanan gitu.

giler geram LJ !

laen kali xpayah la nk kurang ajar sgt...bukannye LJ hon couple tu suh jalan laju2 pn...

masih ade manusia yg x cukup belajar cmnei..kononnye dpn gf nk tunjuk macho, tunjuk samseng, berani bagai la...
tolonglah jaga perangai tu sikit....



" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: