Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Pertukaran

hye blogger.....

cuaca panas tul hari nei...
wlpn td tghari LJ kuar g bank naek kereta....punyalah haus...
dugaan btol tgk air mineral.....ade lh 5 jam lebih nk buka puasa....
dah hujung2 nk cuti nei..lg ar terasa bosan..bukan ape, LJ xde keje dah nk wat..sume dah settle.

oke la......
LJ nk btaw yg LJ nye ShoutBox dah ditukar kpd yyg baru.....
bukan ape.....yg lame dah xberfungsi.....kesian uols yg dtg blogwalking xleh nk tgglkn ayat2 manje kn......

tengok..btol x LJ ckp..LJ sndrik nk buka pn..putih je screen....ape pn xde...
xleh pkai dah..kne attack kulat kot...huhu.

so..skg LJ dah tukar yg baru...blh la uols sume tgglkan link & ayat2 manje tu....ngehh~

jgn confuse la....
LJ bukan xnk delete yg lame tu...tp LJ xjmpe setting kt mane...sbb tu dlu...
masa mula2 LJ bkecimpung [cewahhh, ayat....] geng blogger yyg tlg watkn....
puas dah LJ godeh2...tkaot laen yg nk dibuang..laen lak yg terbuang....

so jawapnye..uols abaikan jelah....oke darling2 semua........ =)


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: