Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

~Selamat hari Raya Aidilfitri~


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN

kepada semua ahli keluarga LJ, sanak saudara, muslimin muslimat & rakan2 blogger..

maaf zahir & batin kalau2 ade yg terasa, xsenang hati dgn n3 LJ...harap diampunkan.
yelah..rambut sama hitam, hati laen2....samada yg disengajakan atau yg xdisengajakan.

pd yg nk balik kampung tu...lambat atau cepat mcmner pun....
pandu dgn hati2...ingat owg yg tersayang..xlari kampung yg dikejar...
jgn jadi mcm telemovie "daun ketupat kering"....
[yg xingat leh tgk kt youtube..tgk ending je ckuplah]

(= SELAMAT BERCUTI & HATI2 DI JALAN RAYA =)


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: