Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Serba Baru~

selamat hari raya...hari untuk kita bersuka ria....
lalala...lalala....

raya belum habis la uols.....raya kn sebulan.....

mcm biasa..tahun2 yg lalu, tahun2 lepas....
LJ beraya di Pontian, Johor...
[1 jam je perjalanan..lg2 dah ade highway baru nei kn..tol pn rm2.30 je....]

cume tahun nei..adik beradik abah LJ xbalik serentak..ade yg raya ke-2 baru balik kg...
so umah nenek pn xdelah penuh meriah sangat..

dah alang2 nei, saje la nk btaw uols.....poyo jerk.wahahaa.
rumah nenek LJ pn dah baru..dah upgrade...up to date...
dari umah papan bawah ade kolong leh maen sorok2..dah diturunkan ke tanah..berlantaikan simen....


 cantekkan uols...

langsir baru, cat baru, kipas baru, cabinet baru, tv baru....serba seri baru la uols kiranye...
mlm pn LJ tdo btambah2 sejuk..sampai berebut gebo..
tdo lak depan tv bawah kipas..syok !

oke..tu aje yg LJ nk btaw.hehee.....
eksyen !


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: