Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Tahu Feveret =)

petang2 camnei dah nak berbuka..dgn cuaca kt jb nei sejuk...[baru lepas hujan]
beku LJ dok dlm opis...dah slow kn air cond pn still terasa cm dok dlm freezer..

LJ lak tbe2 teringat nak berbuka mkn tahu fevret....

bukan
tahu sumbat

bukan gak
tahu bakar

.................tapi.................

Tahu Sumedang

jarang2 jumpe tahu nei..
boleh dikatakan seumur hidup LJ..baru 4x LJ makan tahu nei taw uols...
tu pn makcik LJ yg memperkenalkan makanan neh.

masa LJ g Bazar KipMart tjumpe...mmg beratur la owg yg menunggu...sbbnye makcik yg jual nei..owg order baru dye goreng..kiranye panas2 lg laa.
SEDAP makan cicah sambal kicap pedas2...mcm mkn goreng pisang dgn sambal kicap, mkn kopok lekor dgn sambal lada......kecur air liur.huhu.

size tahu mmg kecik..mcm tahu kering yg biasa owg letak dlm mi kari tu..wat yong tau fu pn boleh gak.

LJ xtaw asal usul sbenarnye tahu sumedang nei..cmner resepi nak buat..ape yg mbezakan dgn tahu2 yg lain...LJ taw mkn je.hehee.

so..law uols rasa confuse..blh la google ea.....


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: