Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

yeahh~cuti raya !

wahhh...best nye lg 2ari nk raya kn....sgt2 xsabar.
pejam celik pejam celik je kn....


puasa tahun nei LJ xterasa sgt....
sbbnye LJ keje 8-5..opis lak aircond sentiasa...law kuar time rehat pn mall kt sbelah opis je...
melaenkn LJ g bank ke, mbjb ke....tu pn drive....
blk lak..smpai2 umah dlm kul 6 lebih...mandi, maen ngan nazhif ke, tgk tv jap..dah buka pose....

teringat law zaman skolah...kelas pg nk tggu balik kul 1 tu lamanye....
tgk lak kawan2 mkn..mmg dugaan...LJ skolah cine, jdinye kantin mmg hari2 buka..
ptg lak balik skolah..terus g skolah agama lak....punyelah haus..blm kire tuisyen lg.....
rasa cm nk minum air paip je...penah gak curik2.hehe.
syyyhhh...rahsia taw..haha.

persiapan raya uols cmner?

LJ semua oke...cume tudung je xbeli lg..cadangnye nk beli esok...hehe.






cuti raya uols lak cmner? cuti bape lame?

LJ rini last..esok dah cuti awal..nasib baeklah dpt bos yg baek hati & memahami...
esok nk kemas umah, kemas billik...tukar langsir...
cat umah?
xpayah..awal2 dah cat..bkn LJ la..upah owg....leh patah pinngang law LJ yg cat....huhu.

adik2 LJ smpai mlm nei...
law nk naek bas mmg xsampai la...jawapnye beraya ky KL je...tiket habis.
nasib baek ade bf leh jemput balik jb...untung la...

Rabu, 22hb LJ dah kne naek keje....xpelah..dapat gak cuti..drpd xdpt teruskn.
Syukur alhamdulillah.... =)

nota cinta: mood beraya....mengujakan !



 " this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: