Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Chika Babies

Selamat Petang uols....

dah lunch?

LJ baru lepas makan nasi padang..makan berjemaah.haha.
pak cik blanje..rezeki mane boleh tolak kan....makan free.heee~

LJ nk citer pasal Chika nei.....Chika dah dapat babies uols....
rasa mcm baru sbulan chika bunting..tup2 skang dah jadik ibu yg penyayang.....














comelkan uols? sangat comel....

LJ suke yg kaler hitam pekat tu..dye yg buka mata dulu berbanding yg laen...
belum pk lg nk bg nama ape..jantan betina pun lum dikenal pasti...huhuu.

tapi law nazhif.....

"anak cing..anak cing...mak, babah..mak, babah..."

haha..so cute !

24jam boleh dikatakan 20 jam chika habiskan masa dgn anak2 nye....tp law LJ usik, pegang or angkat2 anak dye..chika xmarah.
just meow je....alaaa, bukan nk watpe pn..nk belai je.

acctly, nei 1st time chika beranak....
2mggu lepas...taw2 pg tu dah selamat bawah katil adik LJ....
adik2 LJ kan xde..jadiknye bilik tu kosong.
so, abah pun terus amek bekas..masukkan anak2 dye...sampai skg masih lg dibawah katil...tempat selamat tuk anak2 dye...

xsabar nk tggu semua anak2 chika buka mata & pandai merayap..mesti xleh dok diam.hehh.


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: