Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

customer style !

woahhh
baru2 nei LJ g shopping..dgn dye laa...
hamboi kemaen..xpadan kecik...
beli baju pun memilih sakan..pandai nk carik yg cantek2 je...
yg bile pkai nampak hensemmmmm.


tengok tu..sibuk sgt memilih yg sesuai.....cket pn xheran dgn mama....
oke. mama majok !


"hmmm...yg nei pn oke gak...lawa...."


akhirnye...."mama, nei awa x?"

tanye mama gak...sbb...............
dye taw mama dye yg bayar kannn.....

!
!
!
V
v


 "hencem  kan caye..."

yup. semakin hensem anak teruna mama nei....
maklumlah baju baru..nak terus pakai...sampai mlm tdo pn xnk tukar baju...
angry bird la katakn.......


" this is LJ official blog =) "

2 ulasan:

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
.:: Schaz ::. berkata...

alamak..ntah ape yg ditekan alih2 'ulasan dialih keluar'...xpaham laa.

sbenarnye LJ beli yg kaler purple je..yg biru tu besar sgt..tuk bdk 5 or 6 tahun.