Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Jamuan Hari Raya

baeklah. mgkin uols dah bosan dgn entry jamuan raya dri LJ je kn...
xhbs2 makan..cket2 makan..cket2 makan...
nk wat cmner..dah owg jemput..pg jelah...
pape pn LJ xjanji law post nei adelah last n3 pasal jamuan...tp ade kemungkinan gak.huhu.
jangan la uols rasa bosan keyh...

law uols ingat..nei adelah jamuan yg LJ xnk citer dlm n3 Jamuan Raya Johor Bahru

Isnin 3/9 /2012 - Akedemi Memandu Mewah


masa LJ dtg kul 1..majlis xmula lg....ayam masih tgh goreng kt tepi sana tu..


makanan yg ade nasi beriyani, rendang lembu & kambing, mi siam goreng, mi goreng, ketupat, kuah kacang...


antara yg ade...


 nei lak jemputan khas...JPJ & polis ronda...

 so pd uols yg dok area JB nk amek lesen memandu kereta or motor..
boleh la dtg ke Akedemi Memandu Mewah kt Larkin...btol2 sbelah stadium.
silalah berjumpe dgn En.Johari manager sana merangkap abah LJ oke...

sekian.


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: