Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

jangan suka aniaya binatang !

 Selamat Petang blogger...
LJ tengah tggu masa nak balik nei..stengah jam lg...
keje dah siap..ade yg LJ saje tgglkan tuk wat esok...kang dok melangok bosan lak.huhu.

okela...
uols semua mesti suke kucing kn..lg2 anak kucing yg dah seminggu lahir, bulu tengah kembang...so cute.
comel sesangat....

LJ geram betol ble nampak mereka2 yg xbertanggungjawap, xberhati perut..dgn sesuka hati je pukul binatang..xkisah la binatang ttu ape pn..

hari tu..tengah2 LJ makan..tbe2 mak bersuara...
"cube ko tgk kucing tu.."
LJ pn toleh..nampak biasa je..lapo kot....




LJ pn berilah kucing tu makanan cket...terus dye bgn teloncat2 dtg makan....
dlm hati.."lapo..kesian dye. patutlah dye renung je aku makan..."

then..kucing tu baring....


betol2 sbelah kerusi LJ kucing tu baring..
baru LJ perasan nape dye telompat2 td..ingatkan kaki sakit or tempang...
tp rupanye....


kucing tu xde kaki sbelah uols...
sggh kesian LJ tgk dye....nk bwk balik bela...terus terang mak LJ xbg...
sbb allergic kucing...hbs gatal2 satu badan nti...
lgpn chika tgh bunting..xleh dkt dgn kucing laen...chika tu pn skg dah xdi lepaskan dlm umah sgt..stakat maen2 kt luar je...time mkn baru masuk umah...

drpd LJ kurung dye dlm kandang terseksa...baek biarkan aje dye bebas di luar sana...
semoga kucing nei tabah & sihat.




" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: