Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Program Irama TV3 - Adek'ku

uols tgk x program Irama kt TV3 raya hari tu...
LJ xingat raya ke bape & LJ xtgk pn....keluar beraya.huhu.


nei adik LJ yg bongsu..


cuti seminggu nak raya...balik umah kemaen blagak lg...

"long, owg dpt amek gmbr dgn retis....." penuh confident.


time nei lak....

"long, hazama hensemmmm. "


tamak...semua retis dye nk ajak posed !

oke...kak long xjeles punnnnn.


haa, yg sbelah kanan tu..adik LJ no.2...angah la kiranye....


"long......"

LJ terus bangun g dapur.....hahaa.


yelah...dowg nei kn student baru sem 1...
jadiknye dpt jemputan tuk g memeriahkan program2 yg ado.....

lg2 adik LJ yg bongsu tu amek masscom......sgt sesuailah dgn dye..

asal call je.....

"long, nti jgn lupe tgk tv...."

"mak, nti tgk tv9..Awal Lagi..odek ade dlm tv"

tu aje laa....xhbs2 suh tgk dye dlm tv..............

"long, owg nk jdik wartawan bebas lah !"


layannnnn...................


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: