Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Wayang - Chernobyl Diaries

dah lama LJ xnengok wayang...mggu lepas LJ ade kesempatan... 


mula2 ingat nk tgk citer Step Up Revolutions...search kt TGV Jusco Tebrau City ade...
tp memandangkan yg LJ g KSL City..kt sana dah xde tayang lg...kecewa la sket.

last2 negok la citer nei....


xseram & xsuspen pn..start2 je ble geng2 tu sampai je kt bandaraya yg bernama Priyat tu..LJ dah agak ape yg serang dowg...punyelah tekun LJ tgk..cket pn xterperanjat.huh.
tengok langit tu pn dah taw..lambang Radio Active...pelakonnye pn LJ xbape nk kenal sgt..

citer nei lbh kurang cm citer nei..


pasal manusia aneh yg hidup dlm gelap..takut nampak matahari...dan menyerang manusia biasa.
dowg nei bukan kanibal..hanya membunuh mungkin kerana dendam..tp ade gak yg LJ tgk dowg mkn mayat..mgkin ble dah tlalu lapo gaknye...

serba sedikit tentang bandar Priyat KLIK SINI

baek beli CD je tgk kat umah....huhu.

 
" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: