Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Happy Befday Ahmad Nazirul Nazhif


SELAMAT HARI LAHIR YG KE -3 TAHUN AHMAD NAZIRUL NAZHIF

15hb October 2009

mama lahirkan Nazhif dekat Hospital Langkawi...
tepat jam 1.10pm dgn berat 2.7kg....

hilang segala sakit masa mama tengok Nazhif...
Nazhif diam je..sikit pun tak nanges...
lg2 part mama susukan Nazhif..wlpn sakit mama tetap tahan.
supaya anak mama nei kenyang..

setiap hari mama tido dakap Nazhif..peluk, cium..nak gomol2..kecik lg..tulang pn masih lembut.
tido malam mama nyenyak sbb xpenah Nazhif bangun merengek...
nazhif cume bangun nak susu bila dah subuh.
sangat menyenangkan mama....

cukup sbulan..nazhif naek 4kg..dan terus naek sampai mama xlarat dah nak dukung.hehe..
senang hati mama tengok Nazhif mbesar dpn mama....
drpd terbaring, meniarap, angkat bontot, merangkak..smpailah dah pandai berjalan..semua dpn mata mama.
rasa seronok sangat !

skelip mata je hero mama neh dah 3 tahun...
lebih dari pandai bjalan..kalau berlari kemaen laju..sampai mama pn xlarat nak kejar.....
kalau bercakap xbenti...sampai penat mama, nenek dgn atuk nk layan.....cakappppp aje.

xpelah..yg penting Nazhif bahagia.

mama doakan Nazhif jdik anak soleh yg mendengar cakap, mentaat orang tua..jadik anak yg baek..yg boleh membantu serta menjaga mama.
Amin.


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: