Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Perlis : Pasport Ekspres

boring2 mendung nei..jom layan short movie yg awesome nehh



Video ini merupakan sebuah karya dari Rewan Ishak untuk Astro My Hometown Channel dan diterbitkan oleh RED FILMS. Filem pendek ini mengisahkan Ali yang ingin menjadi pembikin filem dan dia merasa sesuatu yang tidak kena tentang kehidupan dia lalu dia mengambil langkah untuk pulang ke kampung halaman di Perlis. Dalam perjalanan pulang dia berjumpa dengan Umar Ghazi iaitu seorang pengumpul barangan Vintage yang ingin ke Thailand di situ bermula cerita akan filem pendek Pasport Ekspres.

melalui video ini penonton dapat menikmati keindahan negeri perlis yang sangat jarang diketahui oleh rakyat malaysia.


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: