Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Weekend Activity

yuhuuu...weekend.
sape xske tggu weekend kan.....lg2 LJ. maklum jelah off.....

pg2 buta LJ dah bgn...beli sarapan, dok kat buai dgn nazhif.....
skali terkeluar idea nei dari mulut mak "chuk (pgglan manje nazhif), nk g mandi laut?"

hoho..pe lg..LJ pn terus ajak mak g mandi manda laa.......tetibe je planning kan...
lgpn masing2 tgh free..ape lg on jelah. yesss !

so, disini la tempat kami hujung minggu nei.......


Waterfall, Kota Tinggi !

 my lovely auntie....

budak kecik paling happy........."mandi lam..mandi lam...bestttt."
*kolam

sampai dah kecut kaki tangan....

LJ : nazhif jom balik.

Nazhif : nanak. lummm......

LJ : jom....

Nazhif : Lummmmmmm.

sampai 4 jam mandi pn masih xnk naek, xnk balik uols......layannnn.

siap sedia nk turun gelongsor........nazhif je takot.suh mama turun sowg2..

"ma..uwon. maaa, uwon...."
*turun

last okeyh..................

 hot mama lak nk posing =)

END

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: