Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Angka

 setiap owg paling2 pn mesti ade angka fevret masing2 kan...
mcm tu gak dgn LJ....

angka neh xde kaitan langsung dgn citer Blok 13, kem 606, Bilik 404...pantang larang cine ker..
jauh skali feng shui !

tp angka nei...sgt2 bmakna bg LJ....


kenape mesti 21 ?

acct, befday LJ jatuh pada 21.04.1988

dan..secara kebetulannya.....

Mr.S -- 21.02.1988
Mr.N -- 21.08.1985

dan terbaru...

Mr.RS -- 21.11.1986

cume nazhif je lari tarikh --15.10.2010
law LJ sabar cket msti nazhif kuar 21 gak kan...bole gittew..hehe.
 
masa skolah rendah dulu...LJ pernah ade sowg kwn ppuan nei...nama dye Fazlina.
befday dye mmg sama dgn LJ..tahun sama, bulan pn sama...
kali terakhir LJ jumpe hbs UPSR law xsilap...
lepas tu dye pindah KL...ade gak dye bg alamat..tp xde number fon.
terus ilang cmtu jek...try gak carik kt FB tp xjmpe...
LJ xpenah lupa dye..sentiasa dlm kenangan.

tahun depan keluar kereta LJ nk num plat 21......baru rare !


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: