Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Bunga bukan sekuntum....

betol3...bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor kannn.
jadiknye law bcinta bagai nak rak..tp bile putus nk bunoh diri bagai..kan ke bodo namanye tu.
mati sia-II je masuk neraka kan....segala amal ibadah terhapus cmtu jek.

sikit-II gado minta putus...dah kawen nti cmner?
talak ade 3 je kot.

melalut sudah ! --lupakan je.


LJ sbenarnye nk citer pasal bunga yg berkuntum-II menghiasi bilik LJ neh.
harum..segar...tenang je bile tengok bunga-II neh.

biasalah..LJ kan ske merayap jalan-II g pasar karat cuci mata....
nampak lak bunga-II segar kan...xpk panjang terus je beli.
feeling-II terasa cm lagu Gadis & Bunga lak.hehe.
so sweet....

seumur idup sepanjang 24 tahun nei...belum pernah skali pun LJ dpt bunga. kesiankan --sedih !
tp law ade yg sudi nk bagi...LJ nak Tulip Putih. ♥
haha..siap requst gittew. kasi can la skali kan....

kbye.

 " this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: