Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

:: kerja oh kerja ::

mungkin ade antara uols yang perasan...
dah 2, 3 ari gak la LJ xupdate story kan....xsempat la uols...
keje banyak lately nehh....nk berFB pun payah..

  
meja berselerak, keje banyak....tp xtaw nak start yg mane dulu...
semua pun urgent oke...

yg datang opis pun mcm2 ragam, mcm2 hal....layankan jelah.

 rakan seangkatan LJ, clerk dari Taman U dtg....
biasalah bab pinjam meminjam lesen nei mmg biasa...amalan zaman berzaman....
dye datang opis mmg tgh kecoh....
ade profesor serba tahu, ade wak, ade Mr.Fussy....
masing2 law dah bercakap volume mmg xleh slow la...dah tu xleh benti..

boleh tgh LJ wat keje..wak pun sibuk la nak bciter kan..LJ dgr jelah..tp xdelah fokus sangat..
skali wak sound..."dgr dulu ape wak nk ckp nehh."

cmner keje nk siap..tgn kene benti menaip...nk ngadap muka dye lak.
kacau !

point yg LJ nk btaw sbenarnye....
Cik Wanie dgn tunang dye...datang lepak opis LJ xsampai pun stengah jam.....

tibe-tibe tunang dye bersuara.. "aku balik blah dulu la...sakit kepala.."

"sakit jiwa.." sampuk Cik Wanie lak.

haaa...baru dowg taw...LJ dgn akak yg ari2 dok mengadap dowg neh cmner...
boleh kena barah hati, barah otak, barah usus.......silap2 kene tempah awal katil kat hospital permai.hahahaha.
selisih malaikat 44...minta dijauhkan. shuhhhh.....shuhhhhh.


 " this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: