Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Rezeki

sangat murah rezeki LJ hari rabu yg lepas...bkn rabu lusa taw uols.hehee.

 nei oleh2 dari akak opis....

maklum la, isnin selasa lepas LJ keje sowg2 cz akak cuti terkejut..hehe.
acctly, akak naek Pahang anta mak dye g umah sedara...so otw nk balik tu sggh la Cameron Highlands.
sambil menyelam minum air kannn......

 
choki-choki nei drpd rakan seangkatan...kerani opis Taman U yg bg...
LJ tak makan pn uols..sbb ade susu..law coklat semua LJ makan.hehee.
balik bg nazhif mamam..hbs terus sebungkus skali ngadap.


 petangnye pulak..stengah jam lg nak balik...
En.Emy aka profesor serba taw opis LJ lak dgn baek hatinye blanje kami kacang pol....siap jus buah pilihan sendirik.
LJ bawak balik je..bg mereka2 yg kat umah makan....LJ tak makan cz daging.
huihh, banyak betol pantang makan.hehee.

betapa murahnye rezeki.......


oke..yang nei lak memang untOng law ade yg bagi....
sedangkan hakikatnye...LJ beli sendrik oke.
teringin punya pasal.....bukan mengidam ye uols....bayak beza disitu.hehe.

kbye (:


" this is LJ official blog =) "

1 ulasan:

Scha Iriney berkata...

amboiii sedap makan